Het kan gebeuren dat jouw bestelling niet overeenkomt met je verwachtingen. Geen probleem!
Op het moment dat jij graag je bestelling wil retourneren is het praktisch om een ticket te openen via jouw persoonlijke klantenaccount. Hier zien wij namelijk meteen alle informatie omtrent jouw bestelling. Op deze manier kunnen we jou op de beste en snelste manier helpen!
Na je bestelling heb je een bedenktijd van 30 dagen. Binnen deze termijn is het mogelijk om je bestelling te retourneren. Indien de bedenktijd van 30 dagen verstreken is en je wilt alsnog je bestelling retourneren? Neem dan contact met ons op om zo tot een passende oplossing te komen!
Vervelend om te horen dat je product kapot gegaan is. Echter gelden voor verschillende producten ook verschillende voorwaarden. Het is daarom het beste om een ticket te openen zodat wij jou de best mogelijk hulp kunnen bieden!
Indien je gebruik wilt maken van je retourrecht zijn de retourneringskosten voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €7,25 per pakket en circa €75 voor het ophalen van een palletzending.
Wij zullen binnen 14 dagen na de aanmelding van uw retour het verschuldigde bedrag terugstorten mits product reeds in goede orde ontvangen is.
Helaas beschikt Uw Game Specialist niet over fysieke winkels. Het is daarom niet mogelijk om je bestelling fysiek bij ons te retourneren.
Leuk om te horen dat je een bestelling wilt plaatsen bij ons! Je kan eenvoudig het gewenste product in je winkelwagen plaatsen door op de oranje winkelwagen te klikken. Hierdoor komt het product in jouw winkelwagentje en kun je afrekenen of nog even verder winkelen in onze webshop!
Voor overige vragen over het plaatsen van een bestelling kun je altijd contact met ons opnemen door middel van een ticket!
Het is mogelijk om uw bestelling achteraf te betalen. Wij werken samen met Klarna, indien u aan de voorwaarden voldoet is het dus mogelijk om uw bestelling bij Uw Game Specialist achteraf te betalen.
Bij Uw Game Specialist bieden wij de volgende betaalmethoden aan:
- Klarna Achteraf betalen
- iDEAL
- Bancontact
- Creditcard
- Bankoverschrijving
Doordat de levertijd afhangt van verschillende factoren hanteren wij geen vaste levertijd. Wij bieden per product wel een leverindicatie. Hierdoor weet je altijd wanneer jij jouw bestelling kan verwachten!
Zodra wij jouw bestelling verwerkt hebben krijg je automatisch via het door jou opgegeven e-mailadres een Track&Trace code. Hierdoor is het mogelijk om te zien waar je bestelling zich bevindt en wanneer de verwachte bezorgtijd is.
Het kan gebeuren dat jouw Track&trace code niet werkt. In circa 95% van de bestellingen versturen wij je bestelling via PostNL. Het kan dus voorkomen dat jouw bestelling met een andere vervoerder wordt verzonden.
Indien jouw bestelling niet verzonden wordt met PostNL krijg je van ons een aparte e-mail met de vervoerdetails zoals een Track&Trace code. Check daarom altijd goed bij welk vervoersbedrijf jij je Track&Trace code invoert.
Heb je de Track&Trace code ingevoerd bij de juiste vervoerder en werkt deze nog steeds niet? Neem dan vrijblijvend contact met ons op!
Vervelend om te horen dat jouw bestelling beschadigd is geleverd. Indien je bestelling beschadigd geleverd is kunt u altijd contact met ons opnemen. Samen zullen wij dan tot een passende oplossing komen. Wij proberen uw probleem dan binnen een zo kort mogelijk tijdsbestek op te lossen.
Wanneer u een bestelling heeft gedaan bij Uw Game Specialist ontvangt u per e-mail een Track&Trace code. Wanneer u deze code invoert op de website van de desbetreffende vervoerder is het mogelijk om uw bestelling te volgen.
Mocht om u, om welke reden dan ook, uw afleveradres in uw klantenaccount veranderen kunt u de volgende stappen volgen:
- Log in met je klantenaccount op https://uwgamespecialist.nl/aanmelden/
- Selecteer in dit menu de optie ''Afleveradres''.
- Wijzig uw gegevens.
- Selecteer vervolgens ''Opslaan''.