Leuk om te horen dat je een bestelling wilt plaatsen bij ons! Je kan eenvoudig het gewenste product in je winkelwagen plaatsen door op de oranje winkelwagen te klikken. Hierdoor komt het product in jouw winkelwagentje en kun je afrekenen of nog even verder winkelen in onze webshop!
Voor overige vragen over het plaatsen van een bestelling kun je altijd contact met ons opnemen door middel van een ticket!
Het is mogelijk om uw bestelling achteraf te betalen. Wij werken samen met Klarna, indien u aan de voorwaarden voldoet is het dus mogelijk om uw bestelling bij Uw Game Specialist achteraf te betalen.
Bij Uw Game Specialist bieden wij de volgende betaalmethoden aan:
- Klarna Achteraf betalen
- iDEAL
- Bancontact
- Creditcard
- Bankoverschrijving
Doordat de levertijd afhangt van verschillende factoren hanteren wij geen vaste levertijd. Wij bieden per product wel een leverindicatie. Hierdoor weet je altijd wanneer jij jouw bestelling kan verwachten!
Zodra wij jouw bestelling verwerkt hebben krijg je automatisch via het door jou opgegeven e-mailadres een Track&Trace code. Hierdoor is het mogelijk om te zien waar je bestelling zich bevindt en wanneer de verwachte bezorgtijd is.
Het kan gebeuren dat jouw Track&trace code niet werkt. In circa 95% van de bestellingen versturen wij je bestelling via PostNL. Het kan dus voorkomen dat jouw bestelling met een andere vervoerder wordt verzonden.
Indien jouw bestelling niet verzonden wordt met PostNL krijg je van ons een aparte e-mail met de vervoerdetails zoals een Track&Trace code. Check daarom altijd goed bij welk vervoersbedrijf jij je Track&Trace code invoert.
Heb je de Track&Trace code ingevoerd bij de juiste vervoerder en werkt deze nog steeds niet? Neem dan vrijblijvend contact met ons op!
Vervelend om te horen dat jouw bestelling beschadigd is geleverd. Indien je bestelling beschadigd geleverd is kunt u altijd contact met ons opnemen. Samen zullen wij dan tot een passende oplossing komen. Wij proberen uw probleem dan binnen een zo kort mogelijk tijdsbestek op te lossen.
Wanneer u een bestelling heeft gedaan bij Uw Game Specialist ontvangt u per e-mail een Track&Trace code. Wanneer u deze code invoert op de website van de desbetreffende vervoerder is het mogelijk om uw bestelling te volgen.
Mocht om u, om welke reden dan ook, uw afleveradres in uw klantenaccount veranderen kunt u de volgende stappen volgen:
- Log in met je klantenaccount op https://uwgamespecialist.nl/aanmelden/
- Selecteer in dit menu de optie ''Afleveradres''.
- Wijzig uw gegevens.
- Selecteer vervolgens ''Opslaan''.
Wilt u bijvoorbeeld een ticket aanmaken is het noodzakelijk om een klantenaccount te hebben.
Bij het volgen van de volgende stappen is het maken van een klantenaccount een fluitje van een cent!
- Ga naar uwgamespecialist.nl/aanmelden/
- Vul uw gegevens in
- Selecteer ''Registeren'' onderaan de pagina
- U heeft een klantenaccount bij Uw Game Specialist!
Leuk dat je je wilt inschrijven voor onze nieuwsbrief! Zo blijf jij altijd op de hoogte van de laatste nieuwtjes.
Onderop in de website kun je je e-mailadres achterlaten om je in te schrijven voor de nieuwsbrief.