Het kan gebeuren dat jouw bestelling niet overeenkomt met je verwachtingen. Geen probleem!
Op het moment dat jij graag je bestelling wil retourneren is het praktisch om een ticket te openen via jouw persoonlijke klantenaccount. Hier zien wij namelijk meteen alle informatie omtrent jouw bestelling. Op deze manier kunnen we jou op de beste en snelste manier helpen!
Na je bestelling heb je een bedenktijd van 30 dagen. Binnen deze termijn is het mogelijk om je bestelling te retourneren. Indien de bedenktijd van 30 dagen verstreken is en je wilt alsnog je bestelling retourneren? Neem dan contact met ons op om zo tot een passende oplossing te komen!
Vervelend om te horen dat je product kapot gegaan is. Echter gelden voor verschillende producten ook verschillende voorwaarden. Het is daarom het beste om een ticket te openen zodat wij jou de best mogelijk hulp kunnen bieden!
Indien je gebruik wilt maken van je retourrecht zijn de retourneringskosten voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €7,25 per pakket en circa €75 voor het ophalen van een palletzending.
Wij zullen binnen 14 dagen na de aanmelding van uw retour het verschuldigde bedrag terugstorten mits product reeds in goede orde ontvangen is.
Helaas beschikt Uw Game Specialist niet over fysieke winkels. Het is daarom niet mogelijk om je bestelling fysiek bij ons te retourneren.
Leuk om te horen dat je een bestelling wilt plaatsen bij ons! Je kan eenvoudig het gewenste product in je winkelwagen plaatsen door op de oranje winkelwagen te klikken. Hierdoor komt het product in jouw winkelwagentje en kun je afrekenen of nog even verder winkelen in onze webshop!
Voor overige vragen over het plaatsen van een bestelling kun je altijd contact met ons opnemen door middel van een ticket!
Het is mogelijk om uw bestelling achteraf te betalen. Wij werken samen met Klarna, indien u aan de voorwaarden voldoet is het dus mogelijk om uw bestelling bij Uw Game Specialist achteraf te betalen.
Bij Uw Game Specialist bieden wij de volgende betaalmethoden aan:
- Klarna Achteraf betalen
- iDEAL
- Bancontact
- Creditcard
- Bankoverschrijving
Wilt u bijvoorbeeld een ticket aanmaken is het noodzakelijk om een klantenaccount te hebben.
Bij het volgen van de volgende stappen is het maken van een klantenaccount een fluitje van een cent!
- Ga naar uwgamespecialist.nl/aanmelden/
- Vul uw gegevens in
- Selecteer ''Registeren'' onderaan de pagina
- U heeft een klantenaccount bij Uw Game Specialist!
Leuk dat je je wilt inschrijven voor onze nieuwsbrief! Zo blijf jij altijd op de hoogte van de laatste nieuwtjes.
Onderop in de website kun je je e-mailadres achterlaten om je in te schrijven voor de nieuwsbrief.